Toimituskulut alkaen 7,90 €

Toimitus- ja maksuehdot

Toimitus- ja maksuehdot

Voimassa 1.6.2023 alkaen

Verkkokauppa

Tmi Riikka Marjamäki (Y-tunnus 2259466-3, Ketunleivänkatu 6 D 22, 33840 Tampere, p. 040 657 5020, info@ayursense.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan, Ayursense.fi, kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin. Ostoskorissa sinulla on vielä mahdollisuus muokata tilaustasi – poistaa tuotteita tilauksesta ja muuttaa tilausmääriä. Mikäli sinulla on käytettävissä jokin alennuskoodi, voit syöttää sen tässä vaiheessa kohtaan ”Kupongin koodi” (”Coupon Code”). Klikkaa “Käytä kuponki” -painiketta, jolloin kupongin määrittelemä alennus päivittyy ostoskorin hintaan. Järjestelmä laskee alennetun hinnan ja näyttää yhteenvedon maksettavasta summasta.

Toimitustapavaihtoehtoja ovat Postin Postipaketti (7,90 €), DB Schenkerin Noutopistepaketti (7,90 €) ja kotiinkuljetusvaihtoehtona Postin Kotipaketti (14,90 €). Voit viimeistellä toimitustavan kassalle siirtymisen jälkeen. Postin Postipaketti -valinta listaa postinumerosi perusteella lähimmät Postin automaatit ja toimipisteet, samoin DB Schenkerin Noutopistepaketti -valinta listaa heidän sinua lähimmät noutopisteensä.

Jos sinulla on lahjakortti, syötä sen koodi kohtaan ”Lahjakortin numero” ja paina ”Käytä”-painiketta. Siirry tämän jälkeen kassalle, täytä vähintään tähdellä merkityt kentät yhteystietoihin, viimeistele toimitustapavalinta ja valitse sinulle sopivin maksutapa. Maksutapavalinnan lopussa on vielä mahdollisuus lisätä mahdollisen lahjakortin koodi ellet tehnyt sitä edellisellä sivulla. Kun olet täyttänyt vaaditut yhteystiedot ja valinnut maksutavan, vahvista, että olet tutustunut “Toimitus- ja maksuehtoihin” ja klikkaa sen jälkeen ”Lähetä tilaus” -painiketta, joka ohjaa sinut viimeistelemään tilauksesi.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.

Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi meille. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard- ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa-, MasterCard SecureCode- ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo ja MobilePay ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Collector Lasku ja Osamaksu

Käytössäsi on myös Collector Lasku ja Osamaksu. Kun valitset maksutavaksi laskun ja sinulle myönnetään laskumahdollisuus, saat tilatut tavarat itsellesi ennen niiden maksamista. Collectorin laskutuspalkkio on 2,95 €.

Voit maksaa koko laskun summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin osiin. Laskun osissa maksaminen edellyttää, että laskun saatuasi allekirjoitat luottosopimuksen Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi. Collectorin lasku- ja osamaksun ehdot ja tarkemmat tiedot voit lukea täältä: https://info.checkout.fi/hubfs/checkout/ehdot-ja-sopimukset/collector_agreement_1909.pdf.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Saat viestin myös silloin, kun olemme käsitelleet tilauksesi.

Toimitustavat ja -kulut

Voit valita toimitustavaksi Postin Postipaketin, DB Schenkerin Noutopistepaketin tai Postin Kotipaketin, joka kuljettaa pakettisi kotiovelle asti. Postin Postipaketin ja DB Schenkerin noutopistepaketin hinta on 7,90 €. Voit valita haluamasi Postin automaatin tai toimipisteen tai DB Schenkerin noutopisteen postinumeron perusteella. Postin Kotipaketin hinta on aina 14,90 €. Toimituskulut sisältävät arvonlisäveron 24 %. Alla yhteenveto eri toimitustavoista ja hinnoista:

Posti, Postipaketti – automaattiin tai toimipisteeseen 7,90 €

DB Schenker, Noutopistepaketti 7,90 €

Posti, Kotipaketti – kuljetus perille asti 14,90 €

Paketin kulkua voit seurata lähetystunnuksen avulla.

https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/materiaalit-verkkokauppiaille#verkkokaupan-palautukset

  1. Posti, Postipaketti: Nouto postin automaatista tai toimipisteestä, toimitus 1-3 päivässä. Toimitus ma-la klo 19 mennessä. Saat viestin kun paketti on noudettavissa automaatista tai postista. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksen kautta pakettisi etenemistä. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Green -lähetyksenä.
  2. DB Schenker, Noutopistepaketti: Nouto DB Schenkerin noutopisteestä, toimitus 2-6 arkipäivässä. Toimitus ma-su klo 21 mennessä. Saat viestin, kun paketti on noudettavissa noutopisteestä. Voit seurata pakettisi etenemistä DB Schenkerin lähetysseurannasta.
  3. Posti, Kotipaketti: Postin kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana, toimitus 1-4 päivässä. Toimitusajankohta sovitaan kanssasi. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksella tilauksesi etenemistä. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Green -lähetyksenä.

Toimitusaika

Käsittelemme tilauksia jokaisena arkipäivänä. Lähetämme tilauksen viimeistään tilausta seuraavana 2. arkipäivänä, mikäli kaikkia tilattuja tuotteita on varastossa. Paketin toimitusaika on 1-7 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta.

Emme lähetä erillisiä tuotteita jälkitoimituksena vaan lähetämme kaikki tuotteet yhdessä lähetyksessä. Jos jotain tilaamaasi tuotetta ei ole varastossa, toimitusaika voi olla tällöin edellä mainittua pidempi. Tiedotamme erikseen puuttuvista tuotteista, ja voit halutessasi jättää ne kokonaan pois tilauksestasi.

Toimitamme tilauksia Suomen sisällä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme poikkeavista toimitusajoista verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Ayursense.fi-verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta. Voit palauttaa tuotteen maksutta alla olevan ohjeen mukaan, ja tehdä halutessasi uuden tilauksen.

Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön sekä myyntikuntoinen. Kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehjät. Emme hyvitä avattuja tuotteita.

Posti säilyttää paketteja automaateillaan ja palvelupisteillään 7 päivää. Lisää säilytysaikaa voi ostaa Lähetysten seuranta ja ohjaus -palvelusta. DB Schenker säilyttää paketteja noutopisteillään 7 vuorokautta. Mikäli pakettia ei ole tänä aikana noudettu, se palautuu lähettäjälle. Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Tällaisessa tapauksessa veloitamme 20 € kulun, kun palautamme ostoksesi summan sinulle takaisin.

Käsittelemme palautuksen viikon sisällä sen saapumisesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta.

Palautusohje:

  1. Ilmoita palautettavasta tuotteesta sähköpostilla 14 päivän kuluessa sen saapumisesta. Osoita sähköpostiviesti info@ayursense.fi, ja kirjoita otsikko-kenttään: “Asiakaspalautus/[tilauksen numero]”. Kirjoita viestiin myös yhteystietosi: nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä mielellään myös palautuksen syyn.
  2. Lähetämme sinulle paluuviestissä vahvistuksen.
  3. Pakkaa tuote yhtä hyvin kuin se oli pakattu sinulle saapuessa, ja kirjoita paketin päälle “asiakaspalautus” sekä asiakaspalautustunnus ”657666” ja osoitteeksi: Tmi Riikka Marjamäki, Ayursense.fi, Ketunleivänkatu 6 D 22, 33840 Tampere. Merkitse pakettiin myös lähettäjän yhteystiedot.
  4. Jätä paketti lähimpään Postin palvelupisteeseen tai Postin automaattiin.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 7 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla info@ayursense.fi tai soittamalla puhelinnumeroon 040 657 5020 (ma-pe 15-17).

Mikäli paketti on selvästi vioittunut kuljetuksen aikana, voit reklamoida suoraan myös kuljetusyhtiölle. Postin reklamaation voit tehdä täältä. Postin asiakaspalvelunumero on 0100 5577 (pvm/mpm) ma-pe 8-18, la 9-16.

DB Schenkerille reklamaation